Francie vždy byla zemí, která se zvláště týkala konceptu módy a krásy. Pařížské molo je bezpochyby jedním z nejdůležitějších a nejuznávanějších na světě a francouzský styling byl vždy považován za příklad pro jiné země, a to jak v Evropě, tak i ve zbytku světa. „Vynálezci“ haute couture již po desetiletí vyzdobují na významných událostech topmodelky, herečky, zpěvačky a celebrity. Nejde však jen o to, jak umět navrhovat dobré oblečení nebo velmi drahé oblečení. Francie také vyniká tím, že má některé z hlavních kosmetických a kosmetických značek , jako je L’Oreal, pravděpodobně nejoblíbenější na světě. V rámci tohoto velkého konglomerátu existuje divize luxusních produktů, která zahrnuje mnoho mezinárodně uznávaných značek, zejména mezi ženským pohlavím.
Jednou z těchto společností v divizi luxusních produktů společnosti L’Oreal je společnost Lancôme , která je na cestě k tomu, aby díky svým produktům pro péče o pleť, parfémy, kosmetika … Pokud se oblékáte dobře, s oblekem nebo šaty od významné značky, je to téměř nezbytné při těchto skvělých událostech, kterých se účastní nejznámější a nejžádanější ženy planety, Péče o pleť, make-up , vlasy a dokonce i vůně , které používají, musí být také připraveny podrobně, aby byla zajištěna pozoruhodná účinnost sady. Lancôme je značka synonymem elegance, vytříbenosti, vysokého postavení , a proto jsou její produkty tak žádané, i když v mnoha případech jejich cena není v dosahu žádné kapsy. Stát se tak populární a uznávanou značkou není zrovna snadné, a proto si v tomto článku chceme prohlédnout historii firmy od jejího zrodu až po úspěch jedné ze základních značek v luxusu kosmetika.
Historie Lancôme
V roce 1935 se podnikatel Guillaume d’Ornano spojil se společností Armand Petitjean a vytvořil dům volných sil, což byl podnik, který byl velmi v módě Francie té doby, před druhou světovou válkou. Název značky Lancôme vycházel z manželky D´Ornana, která se nechala inspirovat názvem krásného lesa v srdci Francie poblíž údolí Indre. Odtamtud také dostali svůj symbol, růžové zlato , které se o mnoho let později stalo jedním z nejreprezentativnějších log luxusu a vysokého postavení. Lancôme byla poprvé představena na bruselské generální výstavě téhož roku, kdy byla založena, a představila prvních pět vůní. Krátce poté se rozhodli s velkým úspěchem vstoupit také na trh kosmetiky a líčení.
Upevnění značky
Společnost Lancôme dosáhla velkého růstu již ve svých prvních letech jako značka ve Francii, zejména po skončení války, kdy se situace trochu stabilizovala. Měli dvě velmi jasné produktové řady. Na jedné straně vůně a parfémy , jejich původní produkt, který se v té době prodával jako koblihy. Na druhou stranu byly jednou z prvních francouzských značek, které vsadily na širokou škálu kosmetických a kosmetických produktů. Víceúčelové, regenerační krémy, make-up atd. To vše vždy s nejvyšší kvalitou a s bodem exkluzivity a luxusu, který může nabídnout pouze taková firma. Úspěch Lancôme vedl gigant L’Oreal ke koupi značky v roce 1964 a zahrnoval ji do své divize luxusního zboží. Tímto způsobem se jméno firmy stalo celosvětově ještě populárnějším a rozhodně se stalo synonymem kvality a luxusu.
Jaké produkty nabízíte
V současné době zůstává Lancôme věrný svému původu a pracuje na třech různých typech produktů: vůně, make-up a výrobky pro péči o pleť . V těchto třech řadách je francouzská firma umístěna jako jedna z nejexkluzivnějších a nejpopulárnějších na světě, která nabízí vysoce kvalitní výrobky. Parfémy jako Idole nebo La Vie est Belle , které také nesou francouzská jména po celém světě, se staly skutečnou referencí pro milovníky luxusních produktů. Jeho výživné a regenerační krémy jsou vždy zahrnuty do seznamu nejlepších produktů péče o pleť. A pokud jde o make-up, její korektory, oční linky a rtěnky jsou vždy nejžádanějšími celebritami. Lancôme nabízí kvalitu, to ano, ale především také nabízí tento bod exkluzivity svého jména.
Marketing a reklama: jedna z jejích silných stránek
A to je to, že se firmě nedaří stát se nejpopulárnější na světě jen tím, že má dobré produkty. Ve druhé polovině 20. století se reklama stala základním nástrojem značek k oslovení uživatelů, a to nejen těch, kteří by se mohli zajímat o jejich produkty, ale všech obecně. Tímto způsobem se Lancôme stalo velmi populárním jménem po celém světě. Přestože zpočátku firma neměla příliš tendenci inzerovat, od jejího zakoupení společností L’Oreal lze reklamy společnosti Lancôme najít na markýzách, televizích a také v nejprestižnějších módních časopisech na světě. Součástí reklamních kampaní značky byly velmi oblíbené tváře, jako je brazilská modelka Raica Oliveira nebo italská herečka Isabella Rosellini . Tímto způsobem Lancôme také sledovala linii své mateřské společnosti L’Oreal, aby našla své modely a ambasadory.
Lancôme dnes
Dnes je firma více než upevněna ve své roli hlavní značky make-upu a luxusních vůní ve Francii . Je jedním ze základních pilířů hegemonické dominance společnosti L’Oreal, zejména s ohledem na luxusní zboží, a díky svému jménu a popularitě se stala základní firmou pro celebrity , herečky a modelky kteří si vroucně přejí, aby byl Lancôme vyzván, aby se stal vyslancem firmy. Již ve 20. století se herec Clive Owen stal prvním velvyslancem produktů Lancôme ve snaze značky posílit svou mužskou přítomnost. Když už mluvíme o Lancôme, je to rozhodující firma, která rozumí módě a kráse 20. století.